?

Log in

No account? Create an account
 
 
06 May 2006 @ 12:11 am
Elective pictures :D  


Unfortunately I still don't have a digital camera and my scanner is pretty rubbish (damn i should really get a job) so these aren't the best of quality. But I just got them back and am hyperexcitable and going to share anyway.

The student accomodation
Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Yes, it was a lot nicer on the outside. But we're both smiling like mad because it was our last day so we didn't have to live there anymore!


King's Palace
Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
For those who don't know, that's me (in the blue) and one of my medic friends, D.


National Mosque
Photobucket - Video and Image Hosting

Thean How Temple
Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Petronas Twin Towers
Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Us again at the lovely authentic Malay restaurant *g*

Bird Park
Photobucket - Video and Image Hosting
The Hornblower would not stand still!

Batu Caves
Photobucket - Video and Image Hosting
Something like 246 steps to get up there!

Photobucket - Video and Image Hosting
The monkeys made it worth while though :D

Photobucket - Video and Image Hosting
The Iguana was also cool.



Photobucket - Video and Image Hosting
Ooh more food *g*


Penang
Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Jet skiing! YAY! :D

Photobucket - Video and Image Hosting
Oooh look that's me up there :D

Photobucket - Video and Image Hosting
And pretending to drive


Langkawi
Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
I was having far too much fun hugging the penguin *vbg*


Thialand
Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Songkran - Day 1

Photobucket - Video and Image Hosting
And day 2. Actually we looked a lot worse than it appears :D Oh and I'm eating Octopus!

Photobucket - Video and Image Hosting
A teeny bit of the Grand Palace - none of these pics came out all that well :(

Photobucket - Video and Image Hosting
Random security guard

Photobucket - Video and Image Hosting

Temple Tour
Photobucket - Video and Image Hosting
That is solid gold and the largest Budda statue in the world.

Photobucket - Video and Image Hosting
Hit the bell three times for luck and prosperity.

Photobucket - Video and Image Hosting
Cleansing with holy water

Photobucket - Video and Image Hosting

The Dinner Cruise
Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
 
 
Current Mood: nostalgicnostalgic
Current Music: Hope reading Serenity smut *g*
 
 
 
Empress Ena: Flipflopsseverusslave on May 6th, 2006 12:08 am (UTC)
Oh, so cool! I'm sitting here being green with envy! I want to visit that huge Buddah statue, too!
Maria: stop talking pleaseria_kukalaka on May 6th, 2006 07:04 am (UTC)
Yeah, it was lots of fun. But it's weird now, I've only been back a week and it already feels like some distance memory!
Empress Ena: John Sheppard - Goldenseverusslave on May 6th, 2006 07:45 am (UTC)
I know how that goes, yeah. *longs to be back on Malta*


This was the view out of my window. *wants to be there*
Maria: Whoa!ria_kukalaka on May 6th, 2006 07:50 am (UTC)
Oh wow! Yeah i don't blame you for wanting to go back :D
Alex: Dean Guhmcalex22 on May 6th, 2006 02:59 am (UTC)
Nice! I like the piccies. I haven't been to Batu Caves myself in a long long time! Did you climb up the stairs?

I like Thailand - the food, the people, the old temples etc. Really looks like lots of fun.

Hmm, the accommodation in Msia don't look very 1st world. I'm saying that because I know that they're trying to work towards a first world country and always preach about how fantastic their facilities are etc! Did you guys eventually get air-conditioning?

So I assume you're back in England and catching up on Dr Who?

:)
Maria: DH - dr whoria_kukalaka on May 6th, 2006 07:08 am (UTC)
Yeah we went up and into the caves.

The hotels we stayed at, for our first week and in Penang were great. Comparable to hotels in other places. Nice rooms, airconditioning, TV etc. But obviously that was slightly more expensive and we spent most of the time in student accomodation, people are less worried about the facilities. We had fans but no air-conditioning. And no kitchen.

Back home, all caught up on Dr. Who. (OMG! I LOVED IT!) Next stop House and NCIS :D
azicrowazicrow on May 6th, 2006 10:26 am (UTC)
Awww paragliding no fair. Loved the penguin though LOL
Mariaria_kukalaka on May 6th, 2006 10:54 am (UTC)
Hee! You're never gonna get over that are you? :p

I have more pictures of penguins! And catfish. Lots of catfish. Like 8! You have to come over to see though :p
tiki b.: boyshirt mckaytikiaceae on May 6th, 2006 01:04 pm (UTC)
Hmmm. Yay! Pretty pictures!

But should I be surprised there're no pictures of the hospital or you know anything related to actual elective??? *g*
Mariaria_kukalaka on May 6th, 2006 01:11 pm (UTC)
i have elective pictures! No really I do. I just thought they'd be less interesting. Plus the ones with patients are confidential so putting them on LJ might not be the best idea ever :D
tiki b.tikiaceae on May 6th, 2006 01:41 pm (UTC)
Excuses, excuses... I bet you never went into the hospital while you were there! Ha!
Juri Anne: kav - gleejuri_anne on May 7th, 2006 12:09 am (UTC)
*iz jealous* Everything looks just gorgeous! You also looked like you had a blast.
Maria: kav -misunderstoodria_kukalaka on May 7th, 2006 05:33 pm (UTC)
*beams* Thanks I did have a great time :D